Номінація "Географія". Дата: жовтень, 2013 року.
Час проведення: 25 хвилин.
_____________________________________________
Майстер-клас
для педагогів «Веб-квест як засіб розвитку самоосвітньої компетентності учнів в
інформаційному просторі»
або
Веб-квест «Гардемарини, уперед!»
Веб-квест «Гардемарини, уперед!»
Ключове проблемне питання:
«Як допомогти
дитині не загубитися в інформаційному просторі?»
____________________________
Клас 1 «Капітани»
Завдання:
Шановні гардемарини, які обрали
сьогодні клас «Капітанів»! Ви ж не заперечуватимете той факт, що будь-який
капітан мусить досконально знати свій корабель? Тому, будь ласка, дослідіть
історію виникнення проектів нового покоління та їх особливості. Вам потрібно завести
судновий журнал, у якому ви відповісте на такі запитання:
1. Що таке веб-квест?
2. У чому полягає
актуальність та мета цього виду проектів?
3. Хто є автором цієї
технології?
4. Які характерні риси
веб-квесту?
Форма звіту: судновий журнал (листівка).
Інтернет ресурси:
____________________________
Клас 2 «Штурмани»
Завдання:
Гардемарини з класу «Штурманів»!
Ваш обов’язок – прокладати курс руху, визначати положення судна, а також стежити
за справною роботою навігаційних приладів. Ви заглиблюєтеся у структуру, етапи
роботи над веб-квестом та досліджуєте типи веб-квестів. Вам потрібно відповісти
на такі запитання:
1. У чому полягає структура
веб-квесту?
2. Які виокремлюють етапи
роботи над веб-квестом?
3. Які існують типи
веб-квестів?
Пересування корабля «Самоосвіта»
інформаційним океаном ви позначатимете на карті знань.
Форма звіту: карта знань.
Інтернет ресурси:
____________________________
Клас 3
«Лоцмани»
Завдання:
У найбільш екстремальних умовах
долю корабля доручають лоцманам, які проводять судно безпечним маршрутом повз
усі мілини та небезпеки. Шановні гардемарини з класу «Лоцмани», Ви сьогодні
розробляєте навігаційний маршрут у вигляді міні-презентації для вчителів
географії, які вирішили використати веб-квест у власній педагогічній
діяльності. Вам необхідно виконати такі завдання:
1. Переглянути приклади
географічних веб-квестів у мережі Інтернет.
2. Запропонувати власну тему
географічного веб-квесту.
3. Указати назву, ключове
питання, мету, ролі й завдання вашого варіанту майбутнього географічного веб-квесту.
Форма звіту: навігаційний маршрут (міні-презентація).
Інтернет ресурси:
Географічний веб-квест про подорожі Д.Кука
Географічний веб-квест «Урал»
Географічний веб-квест «Подорож по Червоній книзі»____________________________
Додаткові матеріали:
Пам'ятка для учасників веб-квесту
Критерії оцінювання веб-квесту
____________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар