Веб-квест

У рамках конкурсу "Учитель року - 2014". 
Номінація "Географія". Дата: жовтень, 2013 року.
Час проведення: 25 хвилин.
_____________________________________________ 
Майстер-клас для педагогів «Веб-квест як засіб розвитку самоосвітньої компетентності учнів в інформаційному просторі»
або
Веб-квест «Гардемарини, уперед!»

Ключове проблемне питання:
  
«Як допомогти дитині не загубитися в інформаційному просторі?» 
____________________________
  
Клас 1 «Капітани»

Завдання:
Шановні гардемарини, які обрали сьогодні клас «Капітанів»! Ви ж не заперечуватимете той факт, що будь-який капітан мусить досконально знати свій корабель? Тому, будь ласка, дослідіть історію виникнення проектів нового покоління та їх особливості. Вам потрібно завести судновий журнал, у якому ви відповісте на такі запитання:
1.   Що таке веб-квест?
2.   У чому полягає актуальність та мета цього виду проектів?
3.   Хто є автором цієї технології?
4.   Які характерні риси веб-квесту?

Форма звіту: судновий журнал (листівка).

Інтернет ресурси:


____________________________

Клас 2 «Штурмани»

Завдання:
Гардемарини з класу «Штурманів»! Ваш обов’язок – прокладати курс руху, визначати положення судна, а також стежити за справною роботою навігаційних приладів. Ви заглиблюєтеся у структуру, етапи роботи над веб-квестом та досліджуєте типи веб-квестів. Вам потрібно відповісти на такі запитання:
1.   У чому полягає структура веб-квесту?
2.   Які виокремлюють етапи роботи над веб-квестом?
3.   Які існують типи веб-квестів?
Пересування корабля «Самоосвіта» інформаційним океаном ви позначатимете на карті знань.

Форма звіту: карта знань.

Інтернет ресурси:


____________________________

Клас 3 «Лоцмани»

Завдання:
У найбільш екстремальних умовах долю корабля доручають лоцманам, які проводять судно безпечним маршрутом повз усі мілини та небезпеки. Шановні гардемарини з класу «Лоцмани», Ви сьогодні розробляєте навігаційний маршрут у вигляді міні-презентації для вчителів географії, які вирішили використати веб-квест у власній педагогічній діяльності. Вам необхідно виконати такі завдання:
1.   Переглянути приклади географічних веб-квестів у мережі Інтернет.
2.   Запропонувати власну тему географічного веб-квесту.
3.   Указати назву, ключове питання, мету, ролі й завдання вашого варіанту майбутнього географічного веб-квесту.

Форма звіту: навігаційний маршрут (міні-презентація).

Інтернет ресурси:

Географічний веб-квест про подорожі Д.Кука

Географічний веб-квест «Урал»

Географічний веб-квест «Подорож по Червоній книзі»
____________________________
Додаткові матеріали:

Пам'ятка для учасників веб-квесту  

Критерії оцінювання веб-квесту 
____________________________
Фоторепортаж:

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...